طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

پروسه سئو سایت

بهینه سازی سایت در موتور های جستجو تنها قرار گرفتن در رتبه های برتر و صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت خود انتظار دارید . اگر شما برای عبارت ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، هنگامی که کاربری عبارت ” کلاه های رایگان ” را جستجو می کند ، در صورتی که عبارت جستجو شده در عنوان طراحی وب سایت شما موجود نباشد ، کاربر فرق زیادی میان طراحی سایت شما و دیگر وب سایت ها مشاهده نمی کند .


نمودن در سئو bold

با این که در ده سال اخیر اینترنت به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ولی چیزی که همچنان در سئو سایت ثابت مانده است روشی است که وبمسترها مطالب و سرفصل های مهم طراحی سایتشان را با آن مشخص می کنند . سرفصل های یک صفحه معمولا با تگ های header مشخص می شوند . ( از "<"h1">" تا "<"h6">") و همچنین مطالب مهم در تگ های bold ( به صورت پر رنگ و برجسته شده ) قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که کاربر به این مطالب توجه بیشتری نشان می دهد . نه تنها این مطالب توجه کاربران را به خود جلب می کند بلکه به عنوان یک شاخص ابتدایی در اختیار موتور های جستجو قرار می گیرد تا بفهمند صفحه مورد نظر درباره چه چیزی صحبت میکند و چه قسمت هایی از آن مهم تر هستند .


h بهینه سازی وب سایت و تگ

تگ های header راه بزرگی هستند تا رتبه بندی ( ranking ) خود را در موتور های جستجو بالا ببرید . به عنوان مثال اگر شما صفحه ای در مورد ” کلاه های رایگان ” دارید ، بهترین راه برای مشخص کردن آن گذاشتن یک تگ header به صورت زیر در ابتدای صفحه است تا به بهترین وجه به کاربران و موتور های جستجو از دید سئو نشان دهید که این صفحه از طراحی سایت شما در مورد چه چیزی صحبت می کند :


تاثیر تگ h در سئو وب سایت

البته با توجه به استراتژی های دیگر موتور های جستجو این مهم است که از به کاربردن تعداد زیادی کلمات کلیدی خودداری کنیم و یک قاعده خوب برای این کار این است که در هر صفحه حداکثر از سه تا چهار تگ header استفاده کنیم و بعد از تگ های header حداقل یک پاراگراف متن داشته باشیم . 

صفحه ای که شامل تعداد زیادی تگ header باشد برای موتور های جستجو شبیه به اسپم به نظر می رسد و برای کاربران مفید نخواهد بود. italic ، bold و emphasis بعد از این که از تگ های header در صفحه خود استفاده کردید ، هنوز کار شما به اتمام نرسیده است و هنوز ابزارهای زیادی هست که شما می توانید برای هدفمند سازی کلمات کلیدی طراحی سایت خود از دید سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنید . هنگامی که کلمات کلیدی را در صفحات خود به کار میبرید مهم است که این کلمات را به همراه تگ های bold یا italic یا emphasis به کار برید تا مطمئن شوید موتور های جستجو پی به مهم بودن این کلمات می برند . 

بسیاری از افراد در صفحات خود از انیمشن های فلش و یا تگ های span به وسیله css ، بسیار استفاده می کنند و این درحالی است که موتور های جستجو به سختی قادر به تشخیص این ها می باشند . پس با استفاده از تگهای ساده ی html که در بالا ذکر شد کار را برای موتور های جستجو آسان کنید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.